Chopard juvelierizstrādājumi – nezūdoša klasika

Chopard juvelierizstrādājumi

Modes cienītāju aprindās Chopard zīmols zināms kā klasika. Chopard juvelierizstrādājumi ir tikpat iekārojami kā ekskluzīvie rokaspulksteņi. Brenda mecenātu skaitā ir arī Krievijas cars Nikolajs II – tas vien parāda šī zīmola vērienu. Tajā pieejamas Premium klases rotaslietu kolekcijas, izmantoti īsti dārgakmeņi un veidots pārdomāts dizains. Chopard ir karaliskas rotas – tās atļauties var tikai labi situēts pircējs. Turklāt tās viennozīmīgi ir rotas, ko nodot no paaudzes paaudzē, jo to vērtība nezudīs.

Chopard ir Šveices luksusa juvelierizstrādājumu un pulksteņu ražotājs kopš 1963. gada. Chopard ir dibināts 1860. gadā Sonviljē (Šveicē) un to izveidoja Luiss-Uliss Šopards. Pašlaik uzņēmums pieder Scheufele ģimenei Vācijā. Zīmols ir vislabāk pazīstams ar augstas kvalitātes sieviešu pulksteņu un juvelierizstrādājumu izgatavošanu. Uzņēmuma galvenā mītne atrodas Ženēvā.

Manuprāt, šis zīmols ir veltījums un slavinājums sievišķajam skaistumam – tieši tāpēc tik ļoti mani uzrunā Chopard juvelierizstrādājumi. Tas atgādina par sievietes vērtību. Tas vēlreiz apstiprina, ka pārticība – tas ir tikums. Un ir skaisti izvēlēties patiesi augstvērtīgas rotaslietas. Jo viss vērtīgais kaut ko maksā – vai tas būtu naudā vai citā valūtā.

Turpinājumā vairāk pastāstīšu par Chopard vēsturi, kā arī runāšu par Chopard juvelierizstrādājumiem un šādu ekskluzīvu greznumlietu iedarbību uz psiholoģisko stāvokli un sievietes pārliecību par sevi.

No pulksteņmeistara par uzņēmēju

Chopard juvelierizstrādājumi un uzņēmuma nosaukums cēlies no dibinātāja Luisa-Ulisija Šoparda, kas bija Šveices pulksteņmeistars, kurš uzauga Sonviljē, pilsētā netālu no Bernes. 1860. gadā viņš izveidoja savu ražošanas uzņēmumu Sonviljē, ievērojot, ka ir izdevīgāk tirgot gatavu pulksteni nevis tikai veikt labojumus vai ražot rezerves daļas.

Pēc Luī-Ulīzes nāves 1915. gadā uzņēmumu pārņēma viņa dēls Pols-Luiss un mazdēls Pols-Andrē. Uzņēmums specializējās kabatas pulksteņu un sieviešu pulksteņu ražošanā. 1921. gadā Pols-Luiss pārcēla uzņēmuma darbību uz lielāku pilsētu Chaux-de-Fonds Neišatelas kantonā. 1937. gadā uzņēmumā strādāja jau 150 darbinieku un tas pārcēlās uz Ženēvu.

Tas ļāva saražoto sertificēt ar Ženēvas zīmogu – marķējumu, kas tika piemērots tikai Ženēvas kantonā veikto kustību skatīšanai. Protams, tas bija milzu solis Chopard attīstībai un virzībai. Pols-Andrē pārņēma uzņēmumu 1943. gadā.

Un beidzās Šopardu ģimenes ēra

Pēc simt gadus ilgās uzņēmuma vēstures, 1963. gadā, Pols-Andrē Šopards to pārdeva Kārlim Šeufellam III – vācu zeltkalim un pulksteņu izgatavotājam no Pforcheimas, kurš meklēja pulksteņu mehānismu un detaļu ražotāju tikai savam biznesam. Tā kā Polam-Andrē nebija bērnu, kas vēlētos turpināt darbību uzņēmumā, beidzās ģimenes bizness, kas tik veiksmīgi bija iekarojis tirgu un sevi pierādījis starptautiskajā arēnā.

1974. gadā Chopard rūpnīca pārcēlās no Ženēvas centra uz Meyrin-Geneva, un 1976. gadā uzņēmums sāka izgatavot pulksteņus, kuros aiz safīra stikla bija brīvi peldošs dimants ar parakstu – tas kļuva par tā perioda šedevru. 80. gados uzņēmums sāka ražot sporta pulksteņus vīriešiem un dimanta rotas sievietēm.

1996. gadā Fleurier pilsētā, Šveices Neišateles kantonā, tika dibināta uzņēmuma privātā pulksteņu ražotne, jo vēl līdz šim visas sastāvdaļas tika iepirktas no trešajām pusēm. Fleurierā saražotais bija paredzēts tikai augstākās klases pulksteņiem Chopard sortimentā.

Gandrīz biljona apgrozījums

2010. gadā uzņēmums svinēja 150 gadu jubileju un lepojās ar 550 miljonu euro apgroījumu (no kuriem 250 miljoni euro bija no pulksteņiem), pircējus apkalpojot aptuveni 100 veikalos visā pasaulē. 2014. gadā Chopard jau sasniedza CHF 800 miljonu jeb USD 915 miljonu pārdošanas apjomus, un tam bija aptuveni 2000 darbinieku visā pasaulē, no kuriem 900 strādāja Šveicē.

Kopš 2002. gada Eiropas Patentu birojā ir reģistrēti vairāk nekā 20 zīmola patenti. Katru gadu uzņēmums ražo apmēram 75 000 pulksteņu un 75 000 dārglietu, un tas ir aktīvs Šveices pulksteņu rūpniecības FH federācijas loceklis.

Chopard juvelierizstrādājumi

Rotaslietu pasaulē Chopard pazīstams kā viens no prestižākajiem zīmoliem. Tās ir rotas, kuras izvēlas nēsāt īpašu svētku reizēs, piemēram, kāzās. Tā kā Chopard juvelieristrādājumi ir ļoti vērtīgi, tad tās ir rotaslietas, pret kurām jāizturas ar uzmanību un atbildību. Kā saderināšanās un mīlestības apliecinājuma gredzens viennozīmīgi var tikt izvēlēts Chopard.

Pieejami gan ekskluzīvi Chopard auskari, aproces, kaklarotas un gredzeni – kādā sevišķā reizē tās ir īstās greznumlietas, lai izceltos, mirdzētu un justos eleganti. Tās ir izsmalcinātas rotaslietas.Un Chopard noteikti ir īstā izvēle reizē, kad ir vēlme izskatīties jo īpaši pievilcīgi un smalki.Chopard – tas ir zīmols lēdijām un džentlmeņiem, dāmām un kungiem.

Šādas rotaslietas bez vārdiem apkārtējiem pastāsta par to valkātāju. Cik tās ir smalkas un trauslas, tik smalkjūtīga un delikāta ir to nēsātājas personība. Sieviete, kas valkā Chopard, noteikti apliecina mīlestību un cieņu pati pret sevi – galu galā nēsājot 5 000 EUR vērtus auskarus, ir pavisam cita sajūta kā izvēloties kaut ko no lētas bižutērijas. Sievietei briljanti ir tas pats, kas vīrietim luksusa klases kabriolets – ne viens, ne otrs nevar izskatīties noplucis ar savu greznumlietu.

Dārglietas ļauj apzināties savu vērtību. Nēsājot ekskluzīvus juvelierizstrādājumus, gribot negribot nākas apzināties – es esmu tā vērta. Kad man tika uzdāvināti Chopard auskari un uzzināju, ka to vērtība pārsniedz 2 000 EUR, man acīs sariesās asaras – nekad nebūtu domājusi, ka kāds mani varētu mīlēt tik ļoti.

Esmu pārliecinājusies, ka vizuāli savu tēlu veidojot veidā, kas apliecina cieņu un pārliecību par sevi, arī iekšienē nostiprinās šī ticība – esmu cieņas un mīlestības vērta. Uzliekot savus vērtīgos auskarus, es tiešām jutos kā karaļnama princese – tik skaista, spēcīga un droša par sevi.

Lai arī daudzi ārišķības uzskata par nevajadzīgām, tomēr ikvienai sievietei noteikti zināma sajūta, kāda pārņem uzvelkot patiesi brīnišķīgu tērpu vai uzliekot sevišķi skaistas rotaslietas – tas spēj izmainīt iekšējo pasauli un acīs parādās jauns mirdzums.Un tas parādās ne vien acīs – pateicoties tam, iespējams uzplaukt un atkal sajusties patiesi sievišķīgi. Un ikviena sieviete ir pelnījusi šo sajūtu.

Pieticība un spēja pateikties par visu to, kas jau pieder, un spēt to novērtēt, noteikti ir tikums. Taču arī greznošanās un mīlestība pret skaistumu tāds ir. Tumšajos viduslaikos to uzskatīja par ķecerību un grēku. Taču Renesansē atdzima antīkajai pasaulei raksturīgais skaistuma cildināšanas kults. Kā teicis Gēte: “Mūžīgi sievišķais augšup mūs ceļ”.

Un sievišķais aspekts noteikti ir skaistums. Cilvēce pēc tā ir izslāpusi. Un pēc tā ilgojas ikvienas sievietes dvēsele. Tāpēc, dāmas, atļausimies sapņot par ko augstāku un skaistāku. Un atļausimies mirdzēt un būt skaistas, rotāsimies un greznosimies! Plašāk ar Chopard kolekcijām var iepazīties chrono.lv katalogā.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.